Reklamation och retur

 

Skapa reklamation och serviceärende

Här skapar du som installatör reklamation efter misstänkt produktfel. Produkten ska alltid reklameras till Skårebos tekniska support innan felsökningen eller annan åtgärd vidtas av elinstallatör. 

OBS!
Felsökning, åtgärder och reparationer som utförs för att avhjälpa fel blir enbart ersatta, där det som på förhand har avtalats, samt godkänts av Skårebos Tekniska Support.
Kontakta därför alltid Skårebos Tekniska Support vid misstänkt produktfel innan någon annan åtgärd vidtas.

 

Nödvändig Information vid Reklamation

Vid reklamation ska följande information (minst) delges till Skårebos Tekniska Support:

  • Fel-beskrivning i form av text och bilder samt bilmodell och huvud- och kretssäkringsstorlek (om möjligt), samt om det finns risk för fler berörda produkter

  • Serienummer

  • Kontaktuppgifter till Elinstallatör och Slutanvändare

  • Adress för eventuell ersättningsleverans

Eventuell defekt produkt skall skickas åter till Skårebo Energi AB. Skårebo Energi AB sörjer för att delge fraktsedel vid retur.

För fullständiga villkor, ladda ner nedanstående pdf:

Villkor för reklamations- och serviceärende

 

* Obligatoriska fält

Tack! Vi kontaktar dig inom kort

 

Kontaktuppgifter

Skårebo - Teknisk Support

Mail: support@skarebo.se
Telefonnummer: (+46) 10 – 33 33 319
(knappval 3 till teknisk support)